Välkommen till En känsla... blogg om smycken, inredning och lycka

Kär Glad Lycklig Älskad Skratt Leenden
Jag tycker mycket om rött! Jag hänger på en liten röd pärla på mina smycken såsom mitt kännetecken. Så ser ni någon som bär ett smycke med en röd pärla.. så är det från En känsla.. smycken av Helene

fredag 5 november 2010

inspiration..

det är så himla kul att skapa.. jag hittar nya idéer hela tiden .. det enda som inte räcker till är tiden. Jag måste ju jobba också..Vilket i o för sig är rätt trevligt.. jag har super arbetskamrater! Men nu är det helg igen och det finns möjlighet att krypa in i pysselrummet o banka lite. Det är mysigt att sitta där ute .. . Ofta får jag sällskap av yngsta dottern som gör kort, vi pratar lite och lyssnar på bra musik och bara njuter av skapandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar